Strul i båset?

Ibland inträffar det tekniskt strul. På denna sida kan du förhoppningsvis få tips på vad du kan göra för lösa några av de problem som kan uppstå.

 

Vill du prata med någon av oss? Ring i första hand den som har sin skylt på receptionsdisken, och i andra hand någon annan. Du kan hitta alla våra telefonnummer på ”Kontakta oss”-sidan.

 

Trackman känner inte av slag

Se till att bollen är placerad mitt på slagmattan. Prova att ändra klubba till 58° om det är en wedge, och till putter för att putta, och prova igen.

 

Ingen bild visas på duken

Klicka med muspekaren. Vaknar det till liv? Om inte, se om det lyser en sexkantig knapp på datorn under ventilations-gallret. Om den inte lyser, klicka på den för att starta datorn.

 

Programmet har hängt sig

Håll nere ”Alt” och tryck på ”F4”, och välj sedan att starta ”Trackman Performance Studio” igen genom att dubbelklicka på TPS-ikonen. Logga in med Trackman-konton igen för att fortsätta spela en pågående runda.

 

”Connection to radar is unavailable”

Dioden på Trackman-enheten lyser först rött, och sedan blinkar den grönt under omstart. När den lyser fast grönt är den redo. Vänta då en liten stund till, så ska det lösa sig automatiskt. Totalt tar det ca: 2 minuter.

Om oss

Hitta hit

Vi finns på Västberga Gårdsväg 35, högst upp i cylindergaraget på tredje våningen. Parkeringsplatser finns direkt utanför entrén.

Playersindoor i Sverige AB
Västberga gårdsväg 35
126 30 Hägersten
info@playersindoor.se
076-842 92 33
Avtal och Allmänna villkor